Senderisme a Santa Susana

08 de Febrer del 2024

El passat 16 i 17 de gener els alumnes de 1r de Tècnic de Guia en el Medi Natural vam anar de sortida de dos dies de senderisme a Santa Susanna. El primer dia ens vam desplaçar fins al municipi de la costa del maresme i vam començar a caminar sobre les 10.00h.

Vam fer una ruta circular per Pineda de Mar visitant diferents punts d’interès de com el pont del diable, la font del ferro, la ermita de Sant Rafael i tornada cap a Santa Susanna on vam fer nit acampant al càmping Bon Repòs. Al llarg del recorregut els alumnes vam anar guiant la ruta dissenyada i vam anar omplint la taula de punts de pas amb l’horari real i comprovant l’ascens treballat a la taula i el real.

A l’arribar al càmping vam preparar les tendes, ens vam dutxar, vam anar a donar una volta per la platja i ens vam preparar el sopar amb el fogonet. La gran majoria vam menjar Fideus asiàtics instantanis i Frankfurt.

L’endemà al matí vam recollir les tendes, esmorzar i vam fer la segona jornada, caminant pel passeig marítim vam gaudir de la sortida del sol fins arribar a el far de Pineda de Mar després vam seguir tot el passeig fins a arribar al final de Calella, on vam pujar a visitar el Far.

Després vam tornar cap a l’estació i fins a l’escola a ventilar les tendes i deixar el material. La sortida ha esta molt positiva ja que era la primera vegada que fèiem de guies i hem pres decisions com a responsables del grup. Hem anat amb la motxilla a l’esquena per als dos dies i hem aprés a ajustar-la a l’esquena.